100 % Norsk nettbutikk
Til kassen
Totalt: 0,-
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Vi anbefaler

Til kassen
Totalt 0,-
100 % Norsk nettbutikk | Raske leveranser med sporing | Vi sender fra Norge

Betingelser

Generelt

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av varer fra www.stovsugerposer.no til forbrukere.
Utgjør sammen med din bestilling det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.
Salgsbetingelsene og annen informasjon er bare tilgjengelig på norsk. Vi leverer kun i Norge. 

Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven.

Priser med strek over er produsentens anbefalte pris. 
Vi opererer ikke med veiledende eller før priser.

Bilder av støvsugerposer og kullfilter er ment som hjelp under kjøpet, de kan avvike noe.

1. Parter

Selger er: Stovsugerposer.no AS, Ringeriksveien 243. 1340 Skui
Organisasjonsnummer: NO992387254MVA  telefon: 21 50 70 04
e-post: post@stovsugerposer.no  

Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt ”forbruker”, ”du”, ”deg”, ”din” eller ”ditt”.

2. Gjennomføring av kjøp i Nettbutikken

For at du skal føle deg trygg på hvordan man bestiller/handler i vår nettbutikk, har vi beskrevet kjøpsprosessen som består av følgende punkter:

§ Orientering

§ Valg av produkter

§ Handlekurven: Kontroll av bestillingen

§ Kassen: Fyll ut skjemaet og trykk send ordre

§ Klarna Checkout: Betalingsløsning med faktura eller kortbetaling.

§ Mottak av ordrebekreftelse på e-post

3. Bestillings- og avtaleprosess 

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår server (datamaskin). Vi er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se nærmere avtalens pkt. 13.

Når vi mottar din bestilling, vil du automatisk motta en ordrebekreftelse fra oss. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordrebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen. Kunden har også selv ansvar for å sjekke varen nøye når man mottar denne at den er riktig i forhold til hva som er bestilt.
Skulle det være noe feil på varen eller du har fått feil vare, ta kontakt med oss og vi ordrer opp.
Du vil aldri ha noe kostnader på retur hvis det skulle være noe feil med varen eller du har mottatt feil vare.

4. Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrivefeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Bildene kan fravike i perioder hvis varen er utsolgt fra vår hovedleverandør. 

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt eller at produksjonen er opphørt. Ved slike situasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

Kullfilter med varenummer KF300 til KF399, samt lite solgte varer, må vi bestille.
Produktene er merket med en slik tekst: NB! Bestillingsvare, normalt 5-10 virkedager leveringstid. 

Kan ikke varer postes innen fem arbeidsdager eller bestillingsvarer innen ti arbeidsdager får du en e-post om dette. 

5. Abonnement

Abonnement kan velges i kassen. Ønsker du å stoppe abonnementet eller endre noe, logg deg inn på min side.
Vi forbeholder oss seg retten til å justere våre priser. Dette kan blant annet skje som følge av inflasjon, endringer i priser hos våre underleverandører, endringer i lønnsnivået og/eller endringer i våre produkter.

6. Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Priser med strek over er produsentens anbefalte pris. 
Vi opererer ikke med veiledende eller før priser.

7. Frakt

Pakke i postkassen: Kr.69,-  Blir levert til postkassen eller til hentested hvis pakken er for stor. 
Pakke til bedrift 169,- for bedrifter som ikke har postkasse.
Pakke til hentested kr. 99,- for de som IKKE ønsker å få levert i postkasse.

8. Betaling og sikkerhet

Betalingen skjer med Klarna Checkout eller Vipps.
Klarna: Først bekrefter du ditt kjøp og deretter velger du mellom faktura eller kortbetaling. For å betale med faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregisteret i Norge samt bli godkjent i den kredittvurdering som gjennomføres ved kjøpet. Du er ansvarlig for at Klarna og vi har rett e-post adresse til deg.
Faktura sendes på mail samme dag som vi sender din ordre. 
Ved forsinket betaling vil det bli sendt betalingspåminnelse og/eller inkassovarsel, og lovbestemte gebyrer vil påløpe. Dersom betaling fortsatt uteblir, vil fakturaen bli sendt til inkasso og ytterligere omkostninger vil påløpe. Ved forsinket betaling beregnes lovbestemt forsinkelsesrente. 
Ved å oppgi informasjon i kassen godkjenner jeg Klarnas vilkår. Ved å klikke på "Fullfør kjøp" godkjenner jeg kjøpsvilkårene hos Støvsugerposer.no AS.

9. Levering:

Vi sender din bestilling med Bring pakke i postkassen, de fleste vil motta varene rett i postkassa.
Er sendingen stor til postkassen leveres den på døra eller på nærmeste utleveringssted.
Forventet leveringstid 1 til 3 virkedager.
Alle får sporingsnummer på mail.
Sporing: https://sporing.posten.no/sporing/

 

10. Uavhentet sending på utleveringssted.

Ønskes varene sendt på nytt, bestill her: https://www.stovsugerposer.no/products/ny-levering
Pris kr. 69,- kroner. Inkluderer ny porto slik at ordren sendes hjem til deg. Vi dekker da returkostnaden.

Vil du ikke ha varene sendt på nytt, må vi debitere deg for kroner kr.138,- for våre frakt og retur kostnader. Varene krediteres din Klarna konto, med fratrekk av våre kostnader, husk å betale.  

Returkostnadene bæres alltid av forbrukeren. Enten du velger at utleveringsstedet skal returnere sendingen eller om du returnerer varene etter du har hentet dem. Ikke hentet post anses som mislighold av avtalen fra deg som forbruker. Normalt har du 7 dager til å hente sendingen på utleveringsstedet. Etter dette blir sendingen returnert til oss. Dersom du unnlater å hente sendingen er vi nødt å belaste deg for disse kostnader.

11. Retur som skyldes feil adresse eller informasjon.

Varene sendt på nytt koster kr.70,- kroner. Bestill her: https://www.stovsugerposer.no/products/ny-levering 

Har du selv lagt inn feil adresse, ikke sjekket ordrebekreftelse at adressen er riktig så må du betale ny frakt.
Når vi får en pakke i retur så må vi betale kr. 70,- i retur + ny frakt til deg som kunde. Vi betaler retur kostnadene, men du må betale ny frakt.

Vil du ikke ha varene sendt på nytt, må vi debitere deg for kroner kr.140,- for våre frakt og retur kostnader. Varene krediteres din Klarna konto, med fratrekk av våre kostnader, husk å betale. 

12. Garanti.

Vi gir ett års garanti på våre produkter, reklamasjonsrett henhold til norsk kjøpslov. 

13. Angrerett og retur.

Hos stovsugerposer.no trenger du ingen angrerett, vi gir 90 dagers full returrett.

For at returretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet sendes/leveres oss i samme mengde og stand som du mottok det. Eventuell returforsendelse må betales av deg (må sendes med sporing). Vi har risikoen for transporten tilbake til oss. Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt.

Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg.

Retur sendes til: Stovsugerposer.no AS, Ringeriksveien 243. 1340 Skui.

14. Personopplysninger

Vi lagrer ditt navn og adresse i vårt register. 
Opplysningene bruker vi for kundebehandling, slik at vi kan utføre våre forpliktelser overfor deg.

Registeret brukes av Stovsugerposer.no.

Registeret brukes kun av oss, vi deler ikke dine personopplysninger med andre firmaer.

Personopplysninger blir bare utlevert til andre når: Du har spørsmål om personopplysninger knyttet til deg, eller ønsker å gjøre bruk av dine rettigheter til retting, sperring, sletting, etc. etter personopplysningsloven, kan du kontakte oss..

Tilbud og informasjon sendes til e-postadresser når vi tror de kan ha interesse for deg.

15. Tvister

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet i nærheten av der du bor. Alle tvister skal løses etter norsk lov. Bringes saken inn for domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor.

Produktet du valgte er lagt i handlekurven